loading...
حضرت مهدی (عج)
محمد تقی لو بازدید : 37 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

 

ازت سوال می کنم: چرا نمی شه محبوب ترین خلقت رو ببینم؟ ... تو می دونی اما به روم نمی یاری ...


من دوباره می پرسم ... تو از «العجل العجل یا حسین» گفتن های اهل کوفه می گی و از عاشورا ...


من نمی فهمم ازت صدباره می پرسم ... باز غرورم رو نمی شکنی به جاش امتحانم می کنی ...

من امتحانت رو رد می شم اما باز نمی فهمم باز سوال می کنم وباز ... و باز ... و ... محکم تر از همیشه سوال می کنم ....

سخت تر از همیشه امتحانم می کنی ...


من زمین می خورم این بار می فهمم ... تو با مهربونی بلندم میکنی ...


من ازت خجالت می کشم: یا رب ظلمت نفسی ... تو اشکامو پاک می کنی ...


دیگه اون سوال رو نمی پرسم دیگه می دونم حالا فقط می پرسم چقدر طول می کشه اونقدر چشمام لایق بشه که محبوب ترین خلقت رو ببینم ؟


تو می گی از همین حالا شروع کن ...

حالامن یه منتظرم برای اون لحظه ... ومی دونم تو از من منتظرتری .... تو که همیشه از من به من مهربان تری ...

پس دستم رو بگیر.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجانب محمد تقی لو دانش آموز کلاس دوم تجربی مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی زنجان می باشم و امیدوارم که با مطالعه مطالب سایت بتوانید به سوال های خود پاسخ دهید . التماس دعا ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    ساعت
    ساعت فلش مذهبی
    همراه با قران
    آیه قرآن تصادفی
    اوقات شرعی
    اوقات شرعی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 385
  • بازدید کلی : 2,377
  • ذکر ایام هفته
    ذکر روزهای هفته
    دعای فرج
    دعای فرج
    دانشنامه سوره ها
    سوره قرآن